U novu Coronavirus hè ghjuntu, riavviaremu a linea di produzzione per assicurà a supply overtime.

Pneumonia da u novu Coronavirus ! A nostra sucietà hà riavviatu a linea di produzzione per travaglià l'ora extra per assicurà i travagliadori di fornitura: riturnò u bigliettu di ritornu è lasciò l'ora extra

A vigilia di l'annu novu in u 2019, era un tempu per a ghjente per celebrà u Festival di Primavera è hè stata rotta da una nova nutizie di pneumonia Coronavirus.

"U magazinu di cunvenzione hà vendutu e maschere!"
"A farmacia di l'uspidale hà vendutu e maschere!"

Parechje cità anu apertu meccanismi di autodifesa.
Oghje, hè diventatu un "standard" per i citadini di portà maschere per l'autoprotezzione quandu viaghjanu, è e maschere protettive sò fora di stock per un tempu.

xw3

L'impiegati di a produzzione di prima linea di a cumpagnia anu avutu una festa fin'à u 16 di ghjennaghju, è u 17 di ghjennaghju, a cumpagnia hà cunvucatu successivamente l'impiegati per riavvia a linea di produzzione è preparanu à travaglià ore supplementari per pruduce maschere per risponde à a dumanda di u mercatu quantu pussibule.

wxw3-5

A causa di a ricezione di 5 milioni di ordini, una di e trè linee di produzzione chì era stata fermata hè stata restaurata in l'ultimi dui ghjorni. L'impiegati chì ùn eranu micca tornati in casa sò stati chjamati. Ancu i paisani di u paese di zhudian è di u paese di Zhongjia vicinu à a fabbrica si sò precipitati à aiutà. Un totale di più di 30 persone anu travagliatu l'ora extra per fà l'imballaggio di maschere, imballaggio è altri prucessi.

Aghju compru un bigliettu di l'autobus, hà tornatu u bigliettu è cuntinuò à piglià u travagliu

"In u passatu, avemu avutu à vultà in a nostra cità nativa 4 o 5 ghjorni in anticipu per l'annu novu. Qualchi ghjorni fà, aghju compru solu un bigliettu di l'autobus in u mo telefuninu, è aghju ricevutu un missaghju da u mo capu chì mi dumandava se Puderaghju vultà per piglià u travagliu ". Miao Huiqin, 47 anni, hà travagliatu in Shanghai Yuanqin Purification Technology Co., Ltd. per 12 anni. A so cità nativa hè Liyang, Jiangsu. Ella disse cun emozione, "ùn hè mai stata cusì occupata cum'è questu annu".
Miao Huiqin hà piegatu a scatula di maschere nantu à u desktop ammucchiata da grandi scatuli in a fabbrica. Una scatula deve esse imballata cù cinque maschere uniche. Dopu à plegà è plegatu per 2 seconde, una scatula hè fatta "Vogliu ancu andà in casa prima, ma avà tuttu face a mancanza di maschere. Dapoi u travagliu in a fabbrica di maschere, duverebbe fà a mo parte! "Miao Huiqin hà dettu mentre plegava i cartoni, è a velocità di u so travagliu ùn hè mai rallentata.

xw3-2

"Tutta a nostra fabbrica travaglia l'ora di più. U portieru è a zia di a cucina sò tutte e persone lucali. Andanu ancu in u paese vicinu per aiutà à reclutà i travagliadori pruvisorii per piglià u travagliu ". Chen Tingting era uriginale un membru di u staffu di u dipartimentu di marketing di a cumpagnia. Hè ancu andata in prima linea da l'uffiziu per strive à compie l'ordine u più prestu pussibule.

"Vai in casa per l'annu novu? Aspetta finu à chì avete finitu!"

Coincidentamente, a Sra Lin da Sichuan hà da vultà in a so cità nativa in Sichuan uni pochi ghjorni fà, ma una telefonata da u so capu hà cambiatu d'idea.
"U patronu m'hà dettu chì avà tuttu u paese si batte cù a pulmonite. Cum'è una impresa speciale cum'è noi, duvemu dedicà à questu è dumandassi s'ellu mi piacerebbe stà ".
A Sra Lin hà dettu immediatamente à u telefunu chì era disposta à stà è à travaglià l'overtime. Allora hà chjamatu a so famiglia è li disse ch'elli si stavanu in Shanghai per travaglià ore supplementari per pruduce maschere. A famiglia hà dettu ch'elli anu capitu a decisione di a Sra Lin è l'hà fattu sentu à l'aise per travaglià l'overtime in Shanghai. Micca solu chì, a Sra Lin hà chjamatu ancu e so sorelle per aiutà, "Vai in casa per l'annu novu? Aspetta finu à chì avete finitu. " A Sra Lin hà dettu.

xw3-2

Se u prezzu ùn hè micca aumentatu da un centesimu, a fabbrica serà sempre à u prezzu originale

"Avemu ricivutu pocu un ordine di 5 milioni di maschere. A fabbrica hè stata impegnata in spedizione ogni ghjornu per l'ultimi dui ghjorni. Avemu da pruduce 1 o 2 cuntenituri à ghjornu. Ci hè circa 80000-100000 maschere in ogni cuntinuu ". Liao Huolin, presidente di Shanghai Yuanqin Purification Technology Co., Ltd., hà dettu, "l'inventariu esistenti è a materia prima ponu furnisce centinaie di millaie di maschere. Aspittemu di riapertura di a linea di produzzione l'ottu ghjornu di l'annu è cuntinuà à pruduce. maschere".
"U Festival di Primavera s'avvicina. Parechji di i nostri impiegati stranieri sò stati occupati tuttu l'annu è sò ghjunti à travaglià temporaneamente à tempu extra. Semu ancu assai mossi ". Liao Huolin hà dettu chì l'overtime è i salarii tempuranee di l'impiegati in questi dui ghjorni sò trè volte u salariu abituale è un subsidiu di 500 yuan. "Ora ùn pudemu micca predichendu quandu pudemu finisce l'ultimu batch di maschere. Pò esse a vigilia di l'annu novu. I nostri impiegati più distanti campanu in Yunnan, è i so biglietti aerei di andata e ritorno sò emessi da a cumpagnia ".
In quantu à u prezzu di e maschere, Liao Huolin hà dettu ch'ellu ùn aumentava micca u prezzu di e maschere perchè i travagliadori travagliavanu l'ora extra. "Ùn aumenteremu micca un centesimu, ma seguiremu sempre u prezzu originale ex fabbrica".

xw3-3

Jiang Qiuping, vice-sindaco di Qingcun Town, Fengxian District, è u so partitu ghjunse à a nostra cumpagnia per capisce a situazione di a produzzione. Anu dettu: "in casu di circustanze spiciali prima di u Festival di Primavera, avemu ancu ghjuntu à capisce a situazione di produzzione di l'imprese di maschere. Ùn duvemu micca solu risponde à a dumanda di u mercatu, ma ancu mette a produzzione di salvezza in u primu locu ". Jiang Qiuping hà ancu manifestatu condolenze à l'impiegati di prima linea. Ellu disse, "se l'impresa hà bisognu, u nostru guvernu deve ancu fà u travagliu di serviziu currispundente".
Tutte e maschere di a nostra cumpagnia saranu razionate è gestite uniformemente da u demandante secondu e esigenze di u guvernu per assicurà chì tuttu u persunale medico, unità di cuntrollu di e malatie, dipartimenti di finestra è altre unità cù bisogni attuali urgenti ponu ottene rapidamente "masche kn95".

Diversi mudelli di maschere, capite veramente?

Cosa significa esattamente "kn95" "Kn" significa maschere cinese standard gb2626, "95" significa maschere chì filtranu 95% o più particelle., è certi maschere sò ancu marcati cù "01" è "02". In fattu, "01" significa maschere appesi à l'orechja è "02" significa maschere purtate à a testa.
A nostra linea di produzzione di maschere cumplettamente chjusa pò pruduce una media di 20-40 maschere di mudelli diffirenti per minutu. Heng ronghua hà dettu, "una maschera hà trè strati di struttura interna, è ogni stratu hà diverse funzioni di filtrazione".

xw3-4

Vulemu solu fà una cuntribuzione modesta

In più di e maschere standard kn95, a nostra cumpagnia pruduce ancu altre tippi di maschere, cumprese maschere piene d'imaghjini di cartoni per i zitelli, è maschere marcate "donne, omi è donne incinte", chì sò ancu persunalizati secondu a dimensione di diverse. facce di a ghjente. I culori di maschere includenu biancu, rosa è grisgiu, chì hè ancu per risponde à i bisogni di l'usu di e diverse persone.

wxw3-5

U staffu medico hè gruppi à risicu altu chì si batte in prima linea. Spergu ch'elli ponu pruteggiri in modu per serve megliu i pazienti.
I nostri modesti sforzi speranu ancu di aiutà u persunale medico di prima linea per vince a guerra.


Tempu di post: 19-aug-2021