Profilu di a cumpagnia

Fundata in u 2014, Shanghai YunQing Industrial Co., LTD ("YQ") hè una impresa di prima classe cù capacità di produzzione à grande scala chì furnisce maschere facciali prufessiunali, efficaci è di alta qualità. YQ pussede marche di "YICHITA" & "Miyuki" chì si focalizeghjanu in linea di produtti prufessiunali è linea di produtti orientati à u cunsumadore rispettivamente. YQ hè diventatu pruduttori autorizati per parechje marche famose, i prudutti sò stati largamente esportati in Giappone, Corea, Europa, Stati Uniti. Stati ecc. 

YQ hè convenientemente situatu in Shanghai, u centru di a catena di fornitori. I nostri impianti di produzzione copre una superficie di ca. 6,000 SQM cù più di 100 impiegati altamente furmati, 12 linee di produzzione automatizate è 20 semi-automatizate. U nostru max. A capacità di produzzione pò ghjunghje à 300 000 maschere per ghjornu cù una produzzione annuale di più di 100 milioni di maschere. I nostri impianti di produzzione sò muderni è rispondenu à i requisiti internaziunali per a prutezzione di l'ambiente, a salute è a sicurità. YQ adopta un sistema di gestione cumpletu chì include tutti l'aspetti di i nostri prucessi di produzzione. À u core di stu sistema di gestione hè una squadra di prufessiunali di cuntrollu di qualità altamente furmati chì utilizanu strumenti di punta (per esempiu, apparecchi di prova 8130 è 8130A) è tecniche per eseguisce in modu efficace protokolli di cuntrollu di qualità per assicurà chì i nostri prudutti rispondenu à tutti i requisiti stabiliti.

 U nostru scopu hè di guidà a tecnulugia di purificazione per una respirazione sana. Per sviluppà maschere protettive d'alta qualità chì sò più efficaci, più còmode è più amichevuli di l'ambiente, u nostru squadra di R&D innuva è migliurà continuamente per empowering a tecnulugia di pruduzzione di punta di YQ è u cuntrollu di prucessu. capacità, furnisce servizii di alta qualità è alta qualità à i clienti in u mondu sanu. À u listessu tempu, i prudutti di prutezzione respiratorii più persunalizati ponu ancu esse persunalizati.

xw1

Tempu di post: 19-aug-2021