CCTV News hà prestatu attenzione è investigatu a maschera furnita da a nostra cumpagnia

CCTV News hà prestatu attenzione è investigatu a situazione di e maschere furnite da a nostra cumpagnia. Faremu u nostru megliu per fà una modesta cuntribuzione à sta epidemia brusca.

Dapoi u scoppiu di a pulmonite in Wuhan, a nostra cumpagnia hà iniziatu u pianu di ricurdà tempuranee di i travagliadori è di travaglià in fretta in u Festival di Primavera da quandu avemu ricevutu temporaneamente l'ordine di dumanda di emergenza.
CCTV news, CCTV news live broadcast, Shanghai complete channel, Xinhuanet, Sina è altri media è riviste di notizie sò ancu ghjunti à a nostra cumpagnia per l'entrevista è l'investigazione in situ, è sempre prestatu attenzione à a pruvista di materiale di prevenzione epidemica.
À 7:25 pm u 27 di ghjennaghju, Shanghai Yuanqin Purification Technology Co., Ltd. hè stata intervistata da un reporter di CCTV in diretta.

xw5-6

Fate ogni sforzu per furnisce a dumanda di maschera 24 ore à ghjornu

U gruppu principali di purificazione Yuanqin hà decisu unanimu di pruduce 24 ore à ghjornu durante u Festival di Primavera. A capacità di pruduzzione pianificata era 40000 à ghjornu, ma avà hè stata aumentata à 50000.Hè infurmatu chì ci hè sempre un grande gap in riserve di maschere per via di u Festival di Primavera. Faremu u nostru megliu per fà una modesta cuntribuzione à l'epidemie improvvisa.
Finu à oghje, a linea di pruduzzione in piena autumàtica di a cumpagnia hè stata in continuazione per 24 ore, è un'altra longa linea di produzzione semi-automatica s'hè unitu ancu à a produzzione.

xw5

Capacità è standard stretti di produzzione

Attualmente, ci sò 17 fabricatori di prudutti di maschere in Shanghai, cumprese circa 4 cù capacità di produzzione di maschere standard kn95 ".Purificazione Yuanqin"Hè unu di i pruduttori capaci di pruduce maschere standard kn95.

Ùn ogni fabbrica di maschere pò pruduce maschere standard kn95. Solu cù qualificazioni pertinenti pudemu pruduce maschere kn95 chì rispondenu à i standard.

xw5-1
xw5-2

A trasmissione di u calore hè pinnata nantu à e maschere

A causa di u grande volume di pruduzzione, in più di esigenza di tutti l'impiegati originali per vultà à u travagliu, u persunale amministrativu hà ancu investitu in a linea di produzzione, è ancu cunvucatu un gran numaru di travagliadori tempuranee. cù più di 40 persone chì si alternanu per 12 ore.
Certi impiegati sò tornati in a so cità nativa dopu avè ricevutu l'avvisu di vultà in a fabbrica. Sapendu a situazione epidemica seria è urgente in u paese, tornanu subitu à a fabbrica prima di u Festival di Primavera è si dedicanu à u travagliu extra.

xw5-3
xw5-4

Cosa hè kn95

Chì significà esattamente "kn95"?

"Kn" significa u standard di maschera cinese gb2020, "95" significa a maschera per filtrà particelle di 95% o più. Una maschera hà trè strati di struttura interna, è ogni stratu hà diverse funzioni di filtrazione.

xw5-7

Tempu di post: 19-aug-2021